Over onze school

De Blokkendoos is een van oorsprong katholieke school die op 1 augustus 1974 zijn deuren heeft geopend. De start werd gemaakt met twee kleutergroepen en de groepen 3 en 4. Al snel is de school uitgegroeid tot een volledige basisschool, die momenteel rond de 260 leerlingen heeft.

In 1977 is het huidige gebouw officieel geopend.In 2007 zijn twee kleuterlokalen vergroot en is het gebouw uitgebreid. In 2022 is het hele gebouw grondig gerenoveerd, voorzien van nieuw meubilair en een luchtbehandelingssysteem. Het gebouw telt 13 groepslokalen, een aula met podium, een speelzaal, multifunctioneel ruimtes, een teamkamer en kantoorruimten. Zo ziet het gebouw er weer fris uit en is het passend bij de huidige eisen die gesteld worden aan goed en eigentijds onderwijs.